Pasażerowie nocy (2022)
Obejrzyj Cały Film Online Już Teraz!

Aktualnie ogląda: 89 osób

Wyświetlenia: 6216

Twoje ocena: 0
9 1 ocena

Opis

Cały film Pasażerowie nocy online i gdzie go obejrzeć?

Czy tytuł, który chcesz obejrzeć znajduje się w zasobach biblioteki serwisu? Wystarczy, że wpiszesz i sprawdzisz – nie ma łatwiejszego sposobu na oglądanie filmów w domu. Bardzo dużo pracy i doświadczenia włożono w to, by film Pasażerowie nocy (Les passagers de la nuit) był interesujący dla widza. Produkcja ta wzbudziła bowiem tak olbrzymie zainteresowanie wśród oglądających, że tytuł jest dostępny online.

Pasażerowie nocy (Francja, 2022 rok) to obraz, który zyskuje coraz większe grono widzów. szczególnie teraz, kiedy można zobaczyć ten tytuł nie wychodząc z domu. Czy da się tak po prostu ocenić ten film? Według 257 opinii ma on ocenę na poziomie 7,4/10. Czy to dużo, czy mało na film, który trwa 1 godzinę i 51 minut?

Nie lubisz być niewolnikiem abonamentu? A może interesuje cię film, który jest bardzo świeży? Jeśli tak, jesteś w najlepszym miejscu, żeby dostać wszystko to, co lubisz. Ta wyszukiwarka, której możesz użyć nawet teraz, jest rozwiązaniem, z którego każdego dnia korzysta wiele osób. Na szczęście zdecentralizowany system pozwala każdemu użytkownikowi na używanie jej z taką samą wydajnością.

Fabuła całego filmu Pasażerowie nocy

Jest 10 maja 1981 roku i Paryż świętuje. Miłośnicy francuskiej polityki mogą znać przyczynę tego święta, ale dla reszty z nas powód wydaje się mniej ważny niż elektryczna atmosfera, jaka panuje na ulicach, gdy ludzie tańczą przy dźwiękach trąbiących klaksonów. Ziarniste, archiwalne materiały filmowe przeplatają się z główną akcją w filmie Mikhaëla Hersa, w którym Charlotte Gainsbourg gra samotną matkę, pragnącą na nowo odkryć siebie po tym, jak opuścił ją mąż. Lekki, spokojny dramat, który nie cierpi z powodu braku napięcia narracyjnego, „Pasażerowie nocy” to kolejny dowód na to, że podróż ma większe znaczenie niż cel.

Poznajemy Élisabet (Gainsbourg) w jej najgorszym momencie: bezrobotną, od niedawna samotną i odpowiedzialną za dwójkę nastolatków (Quito Rayon-Richter i Megan Northam), których ojciec odszedł od rodziny. Brzmi to jak zapowiedź czegoś strasznego, ale „Pasażerowie nocy” lądują bliżej przeciwległego krańca spektrum – delikatnie podnoszący na duchu, ale nie schmaltowany, i wzruszający bez uciekania się do sentymentalizmu. Tak jest nawet wtedy, gdy narracja przenosi się na Talulah (Noée Abita), krnąbrnego młodzieńca, którego Élisabet sprowadza z zimna do ciepła swojego domu.

Główna bohaterka

Dramat, taki jaki jest, ostatecznie wydaje się mijać Élisabet. Jedną z pierwszych rzeczy, jakich się o niej dowiadujemy, jest to, że ma problemy z pieniędzmi i, spędziwszy poprzednie lata na wychowywaniu dzieci, nie ma zbyt wiele do powiedzenia. Jej problemy finansowe zostają załatwione niemal natychmiast, gdy dostaje pracę w nocnej audycji radiowej, której nazwa pochodzi od „Pasażerów”. Pomimo tego, że od razu dowiaduje się, że wynagrodzenie jest „straszne”, ona i jej potomstwo żyją wygodnie w swoim wspaniałym mieszkaniu, pomimo tego, że jej były nie płaci żadnych alimentów.

Élisabet bez większych trudności odnajduje się w kochającym, wspierającym ją związku, co jest aktem zamknięcia narracji, w który nieco łatwiej uwierzyć. Ta narracyjna lekkość jest raczej częścią uroku filmu, niż jego wadą: „Pasażerowie nocy” płyną od jednego wydarzenia do następnego bez większego konfliktu, ostatecznie lądując gdzieś pomiędzy studium charakterów a dziełem nastrojowym. Wszystko zależy od nastroju, od ścieżki dźwiękowej pasującej do epoki, przez krótką scenę z „Le Pont du Nord” Jacquesa Rivette’a, po kliknięcie centrali telefonicznej w zakulisowej pracy Élisabet w stacji radiowej.

Podsumowanie recenzji

Wyjątkiem będzie młodsze pokolenie, czyli Talulah. Gainsbourg jest niepokonana i włada każdym filmem, w którym występuje, ale względna nowicjuszka Abita (która zagrała tytułową rolę w oferowanej w Cannes 2017 „Avie”) dorównuje jej energii, a potem jeszcze trochę, w kreacji, która przywodzi na myśl Menę Suvari w „American Beauty”. Uciekinierka i porzucająca szkołę średnią, ma również problem z nadużywaniem substancji, który przybliża film do narracyjnej ciernistości niż jakikolwiek inny fabularny wymysł – ale czy uwierzycie mi, jeśli powiem wam, że to również jest ostatecznie tylko czkawką w drugiej fazie? Hers nie ma zamiaru wystawiać swoich bohaterów na ciężką próbę, zamiast tego oferuje wycinek życia, który, mimo że rozgrywa się najpierw w 1984, a potem w ’88 roku, ma charakter pojedynczego momentu w ich życiu. Całe szczęście, że są przyjemni w towarzystwie.

To samo można powiedzieć o samym „Pasażerach nocy”, których urok jest niemalże zbliżony do filmu obyczajowego. Nie musimy wiedzieć, jak potoczą się losy tych ludzi za pięć, dziesięć czy nawet dwadzieścia lat, by z przyjemnością spędzić z nimi czas, tak samo jak nie potrzebujemy wysokiej stawki narracyjnej, by się nimi przejmować. Takie podejście mogłoby się nie udać bez takiego talentu jak Gainsbourg w roli głównej, ale jej się to udaje jak zawsze.

Pasażerowie nocy
Pasażerowie nocy
Pasażerowie nocy
Pasażerowie nocy
Pasażerowie nocy
Tytuł oryginalny Les passagers de la nuit
IMDb Rating 7.1 627 ocen
Ocena TMDb 7.023 44 ocen
Udostępniono0